welcome to my blog ...

•(♥).•*´¨`*•♥•(★) This is my belogg!! I will share everythings here (★)•♥•*´¨`*•.(♥)•

17 June 2012

ASSALAMUALAIKUM

Ini kalilar.. layan movie sampai jam2 pagii , baguss sgt kaww ! hehe
Heheh.. tadi tengok movie GERIMIS MENGUNDANG sedihh bahh ceta ne , hero dea meninggal ....
Pastu tingu 7 PETALA CINTA , ceta  ne lama da tapi baru sekarang berpeluang tengok .. hehe.. ingatkan enda best ,rupanya , Masyaallah.. cetanya betulbetul beshh , bagi pengajaran&nasihat untuk kita ......
Mengingatkan kita bahawa semuanya telah dituliskan , dunia ini pentas lakonan dan kita adalah pelakonnya... 


And , BABAH :) 
Selamat hari bapa , babah..terima kasih babah kerana mendidik anakmu hingga saat ini , kadangkadang anakmu degil , tidak dengar cakap ,melawan ,tapi anakmu sedar didikanmu lah yang membimbing aku sehingga aku meneruskan pelajaran bagi menjamin masa depan aku dan kita , babah :)


Babah ,
Babah adalah segalanya buat anakanakmu....
Segala penat lelahmu untuk menyekolahkan kami semua , memberi makan anakanakmu ...
Namun , seumur hidupmu belum lagi engkau kecapi kebahagiaanmu babah......
Sehingga ke hari ini engkau masih perlu bangun awal pagi , berkeringat setiap hari , kadangkadang babah jugak ke kebun.... sungguh mulia hatimu BABAH :)


Aku berjanji aku akan membahagiaakan mama&babah ,
Setelah sekian lama mereka berkorban untuk aku ..... menjaga aku sehingga aku dewasa ,
Inginku balas jasa mereka , mendoakan kebahagiaan dan kesihatan mereka .....
BABAH , MAMA....kamulah segalanya buat aku , cinta sebenar buat aku........




















#sayangibubapamembawakesyurga#


No comments:

Post a Comment