welcome to my blog ...

•(♥).•*´¨`*•♥•(★) This is my belogg!! I will share everythings here (★)•♥•*´¨`*•.(♥)•

16 June 2012

ASSALAMUALAIKUM

Wahai Encik Bintang , Cik Bulan rindu sangat kat awak oiiii.....
Sudah lama rasanya saya tak jumpa awak , dekat 6 bulan dahh.....huh..
Encik Bintang rindu saya takkk? I hopeee >_<
Encik Bintang a.k.a MR H , law kawankawan rapat saya mestii taw lar sepa mamat bertuah ne...
Saya rindu dea SANGAT ! rindu nak tengok muka dea , rindu senyum gelak tawa dea ,rindu suara dea yang agak garau tuhh... machoo man , hehe...
Its been a long time i didnt hear about you dear , are you okay ? 
I know sometime we are texting ,we talked about our life ,our study and more important its all about US <3
Do you remember about you promise to me ?? I hope you always remember , bila kita dah habis belajar ,awak janji nak kita bersatu semula , saya tunggu tawww :)
Betul kata awak , bila kita jarang berhubung kita pasti akan saling merindui ,dan yang pasti cinta kita semakin kuat...tapi saya bodoh , saya cakap tak guna otak... but its already past ..... 
Mungkin ini yang telah ditakdirkan , saya redha .... pasti ada hikmah disebalik semua neee (Mud sedihh laa)
Waktu ne saya rasa dekat ngan awak Bintang , tapi bila saya dah balek kolej kita pasti akan jauh ,jauh , dan semakin jauhh....
Hari tu saya nampak awak kat kedai runcit dekat rumah saya ,waktu tuh saya nak jalan pegi Kimanis..
Punya hepi saya nampak awak senyum :)
Allah SWT je tahuu macamana perasaan saya waktu tuhh.... bedebardebar *_*
Saya tahu saya yang salah ,saya amat menyesal....kalau bolehh saya nak undurkan masa neee.... 
Saya taknak perkara tu terjadii , saya sepatutnya bersabar.... :'(
Sekarang ,semua dah tak macam dulu lagi.... saya rindu awak SHREK , nama manjeee dieee !!!!
Apa yang saya boleh buat skank , tengok dea dari jauh dan doakan deaa ....
Im not behind you to push you ,Im just beside you to hold you when you are not strong :))
Saya sentiasa ada untuk awak....... ^_^
Saya takut kita semakin jauh , saya akan berdoa agar kita saling merindui dan Allah SWT akan menghadirkan dan meneguhkan rasa cinta dalam hati kita , Insyaalah :)))   






No comments:

Post a Comment