welcome to my blog ...

•(♥).•*´¨`*•♥•(★) This is my belogg!! I will share everythings here (★)•♥•*´¨`*•.(♥)•

23 June 2012

ASSALAMUALAIKUM

Ya ALLAH SWT , aku baru pulang dari asrama..then aku buka facebook ,betulbetul aku terkejut : ( Sedih dan menyakitkan ,menyesal aku buka fb yg dah 5 hari aku tak buka....menyesal sgt , selama seminggu ne aku hepy bahh tapi bila dea buat gini , punyalah brokenn.. terus aku teda mud , makan pun teda selera , rasa pun cm nak demam dahh,,, Ya Allah Ya Tuhanku , kuatkanlah aku , berikan aku kesabaran untuk menghadapi semua ne.. aku tahu ini karma , bila dulu aku sakitkan hati kau dan skank kau sakitkan hati aku balekk...FINE : ) Aku tak salahkan kau , tapi aku sudah minta maaf tapi apa aku dapat , kehampaan ,kekecewaan yang teramat !! Wahai penghuni hatiku , aku sayang kamu tapi telah ditakdirkan kita untuk tidak bersama dan aku redha , pasti ada hikmah disebalik semua ne....aku memank marah ngan kau tapi maafkan aku kerana aku out of control ^^
Tidak aku nafikan , cinta itu masih ada tapi nak buat macamana arr ........ benar ! cinta kepada manusia itu sangat menyakitkan =,=

Penghuni Hatiku MR H , i keep you in my heart <3


















#imysm MHSM#

No comments:

Post a Comment