welcome to my blog ...

•(♥).•*´¨`*•♥•(★) This is my belogg!! I will share everythings here (★)•♥•*´¨`*•.(♥)•

07 March 2013

السلام عليکم

Alhamdulillah aku masih lagi bernafas
Rasanya aku dah lama tak buka belogg aku ne kan....aku dah jarang dah bagi komitmen kat laman sosial ne.. jujur aku lalai sejak ada broadband ne..cket2 google.. dah malas nak buka buku... adeeiii :)
Dahh masuk bulan March , wahh...kuliah dah habis , sekarang praktikal jakk... every week tukarrr wad & hosp . huuHH ~ nak banyak pengalaman & cari kes & objektif utama kitorang nak penuhkan buku log jerr.... huhu ~ 02/03-10/03 tanggal cuti midterm , ahad ne dah balek kolejj ... jumaat depan pulakk OSCE .... takutt FAILED lagikkk... Ya Allah , permudahkan aku , aku suda berusaha & aku tawakal padaMu :) AMIN

07/03/1963-07/03/2013
My Mom's birthday
Mama,hepy bornday for 50 yrs old .. thanks for staying healthy and see me grow up till now im 20 yrs :)
Terima kasih mama kerana mama adalah segalanya :)
Saya cintakan mama & babah saya :) 
ILOVEYOU MAMA 




No comments:

Post a Comment