welcome to my blog ...

•(♥).•*´¨`*•♥•(★) This is my belogg!! I will share everythings here (★)•♥•*´¨`*•.(♥)•

04 February 2013

السلام عليکم

Terasa amat rindu dengan zaman persekolahan…. Zamanzaman  budak sekolah masihh….. rasanya hampir 3 tahun aku meninggalkan zaman kegemilangan aku di tingkatan lima , waktu tu kan kira paling senior laa kunun,,, tapi paling stress sebab ambek SPM….. betul cakap dorang , zaman persekolahan adalah zaman yang paling dirinduii…… masa form 5 la paling besttt….. dengan kawan2 yg gilak2 lagii sportinggg,,,,, walaupun kadang2 teda persefahaman tapi itukan adat berkawan…… 
Rindu gilakk dengan kawan aku yg 3 ekorr tuu…. Hehee…. Jgn mara kawan!  Hehhe….. dorang memang satu kepala aku , law seorang tak dtang sekolah , yg len pun endamaw dtg…..  hahhaah, samasama pergi kantin , pg tandas , koperasi , escape pun bersama , denda bersama , yang penting semua bersama :)
Dorang segalanya bagii aku , tapi abess jak sekolah semua ikut haluan masing2 , heheh…. Aku harap dorang endakan lupa jalinan persahabatan yg pernah terjalin antara kitorang ,,,,  aku rindu kenangan kita MC ‘s team ^^
Kalau nak cerita memang banyak kenangan zaman persekolahan , dan aku sangat merindui semua itu.

#HARGAI SETIAP DETIK PERSEKOLAHAN ANDA#




No comments:

Post a Comment