welcome to my blog ...

•(♥).•*´¨`*•♥•(★) This is my belogg!! I will share everythings here (★)•♥•*´¨`*•.(♥)•

15 June 2012

ASSALAMUALAIKUM

Alhamdulilah,hari ini berpeluang juga tuk post new entry....
Cuti semester dah nak habis , ahad ne da pulang asrama..... sedihhhhh :(
Barang pun belum packing ,besok baru pegii barang2 cket tuk bawa balek hostel...
huhh.. I will miss my family :) 
hehe..diruma pun teda watpapa jugakk....borink ,tapi yang pastinya diasrama lagi borink... 
kehidupan macam robot yg suda kena setting.. blueeekkkk!! 
Oyaa.... tym cuti sem ne ada kawan bagi jersey ,my exbestie bagi Teddy Bear >>  Why exbestie? 
hummmm...long story behh ,itulah susah bila sahabat mencintai sahabat??
Bila dah tolak ,broken..pastu taknak kawan ,mulalah rasa benci ,kasi putus ikatan persahabatan..
Apa bolehh buat ,lw dea dah taknak kawan ngan aku endapa larr ... aku tak pernah larang dea tuk mencintai aku ,tapi aku taknak bagi dea harapan...jika kita ada jodoh ,pasti kita akan diikatkan dalam hubungan yang halal ,Insyaallah :)
La tahzan ,kadangkadang aku rindukan sahabat aku tuhh....sometime kitorang gaduh ,then pujuk memujuk..
tapi betulkan kata orang Boys&Girls Cant be a FRIEND ....
Amat sayang bila putusnya sebuah ikatan persahabatan akibat ada rasa cinta =,= 












No comments:

Post a Comment