welcome to my blog ...

•(♥).•*´¨`*•♥•(★) This is my belogg!! I will share everythings here (★)•♥•*´¨`*•.(♥)•

10 June 2012

ASSALAMUALAIKUM

Alhamdulilah ,hari ini aku masih bernyawa......hampir seminggu lebih cuti semester telah berlalu ,tinggal seminggu lagi cuti aku sebelum pulang ke asramaku yang tercinta , kitorang mw berlatih untuk sukan KKM ,huh... tapi aku rasa belum tentu semua orang pulang tym 17hb neyhh ........ bahagianya aku CUTI SEMESTER neyh ,xperlu pikirkan apapa punn , grrr.... lupakan tentang kolej ,osce ,exam , praktikal and so on.......hehehe ,tapi aku bersyukur sangat ar coz aku lulus final exam sem 1 ne dgn pointer yg cukupcukup makan iaitu 3.08 ,padahal masa exam midsem aku failed 1 subjek iaitu A&P ,punyala ketakutan aku ngan bestie aku c michelle ,ling n jemah coz kitorang samasama failed 1 subjek dan samasama gak lulus ....Alhamdulilah ,semoga Allah SWT permudahkan aku dan rakanrakan disemester2 dan semsem seterusnya , AMIN :)
Subhanaallah ,melalui sem1 bukan mudah....kita belajar sesuatu yang baru,mendapat pengalaman baru ,kawankawan yang bermacam ragam..... hehehe........kehidupan kolej tidaklah seindah mana , memang tekanan kalau di asrama teda air ,pergi praktikal naek bas SAUNA lagi bersesaksesak ,dll
Semua ne akan ku lalui untuk tempoh masa 2 tahun lebihh lagi ,SABAR cik bulan...semua yang berlaku pasti telah tertulis dan pasti akan ada hikmahnya :))




No comments:

Post a Comment