welcome to my blog ...

•(♥).•*´¨`*•♥•(★) This is my belogg!! I will share everythings here (★)•♥•*´¨`*•.(♥)•

25 January 2012

Assalamualaikum :)

24/Jan/2012


Tadi pagi turun pekan beli barang cket n pg potostet buku anatomy and physiology ...
Ma durank syikin , unai n fadila ...... kami asal brjumpa mmg baibun ,bykla tuh story kami ....
hehe ... c dila lae kmarin jumpa bf nya d 1B ,dui naaa ... jeles aku taw : (  
but nevermind lar ............. hehe .. tapi hari ne aku terrr serempak ma kak cecek ,kak ct haija ,kak ezah n c amoi ..... kebetulan plakk ,adui .. malu plak aku ma durank .. padahal baru smalam aku ngadu2 ma durank sal problem aku .... tapi durank memank sportenk ... baik lagi tuhh .... sebelum ne kenal d fb ja , tapi tadi dah berjumpa depan2 ngan durank... tapi sempat cakap ma kak cecek ja ,yg len tuh sempat senyum ja ... 
Haha .. ne aku sertakan pic durank ... aku curi d laman mukabuku bah ne .. hope durank enda mara :) peace =,= v


Kak Siti Haija
 
Kak Ezah

Kak Cecekz

Kak Eyna

Amoi

No comments:

Post a Comment