welcome to my blog ...

•(♥).•*´¨`*•♥•(★) This is my belogg!! I will share everythings here (★)•♥•*´¨`*•.(♥)•

23 January 2012

Assalamualaikum

Masa untuk post entry ~~~~ 
my last entry adalah pada 15/Jan/2012 .... skank dah 23/Jan ... 
kira lama lar enda layan belog ne : ) 
skank tengah cuti CNY .... dari ary sabtu lae aku balek kg ... tp ary rabu dah balek asrama ...
enda puas cuti .... taksuke2x ~~~~~
assignment pun byk tapi belum lae buat .... rasa malas n teda mood behh ......
huh ~~~~ langsung teda mud moe buat papa skank ........... bete guee : (
now ... relationship sperti terumbang ambing ..... kalaw ada ombak bila2 saja bleh hnyut .... 
tapi klw bleh aku mw selamatkn n kembalikn semuanya sperti dulu .... tapi aku endatw apa yg perlu aku buat ...
when i call him .. he never answer ... bila d chat d fb ... kna offline ... what means of that : (( 
aku enda tw lar pa salah aku smpai dia wat aku gtuhh ..... betul2 lar aku enda paham ... 
if dea busy sgt pun .... he should inform me ... ne sepatah haram pun dea teda bgtw aku ...
erghhhhh ...... aku marah ! stress n nak sgt memaki neyh ..... tapi papa pun kita kena sabar .. 
jgn biarkan dea kc lemah kita .... aku kn gadis yang tabah , kuat semangat , penyabar ...
enda pa bha .... kumbang bukan seekor ... walaupun dea lepaskan aku ... aku redha jak ...... 
tapi nauzubillah lar ... enda aku minta2 untuk dlepaskan ,enda pernah terlintas dhati aku maw berpisah dgn dea ..... tapi jika itu ketentuan Qadak dan Qadar ..... aku harus pasrah atas segala ketentuanNYA :)
Walaupun dia enda jawab sms n kol aku ... aku harap dea ada baca entry aku ne n all post2 d fb aku ..... semuanya aku ddicate tuk dea ..... 
Hope dea olwez jaga diri ,jaga kesihatan ,jaga makan .. jangan terlalu main bola tampar sejaa ... 
fokus on your study .... even sem1 pun susahkan ...... so ,chayoo2x !! 
I olwez pray for you and for our relationship .... 
walaupun kau jauh disana poli tapi kau selalu dekat dihati ....






No comments:

Post a Comment